Till exempel tycker ni att vi blivit bättre på att informera om vad som är på gång i huset och området. Det blir vi glada för eftersom det är viktigt att informationen fungerar bra.
Även om många verkar trivas bra med vår service överlag, så finns det fortfarande en del vi behöver bli bättre på.
Vi ser att många uppskattar att vi kan arbeta som vanligt igen och kan träffas utan begränsningarna som vi behövde följa under pandemin. Men vi ser också att många tycker att det borde vara enklare att kontakta oss med frågor som handlar om annat än att anmäla ett fel eller när det handlar om mer svårlösta ärenden. Vi behöver också bli mer tillgängliga och bättre på att återkomma med besked. Det ska vi såklart försöka putsa på.
Vi behöver också titta närmare på hur vi kan höja kvalitén på det jobb som vi eller våra entreprenörer gör.
Alla svaren på undersökningen tar vi med oss när vi planerar vad vi ska jobba med framöver. Information om vad som händer där du bor får du löpande på Mina sidor.
Här kan du ta del av övergripande resultat och läsa lite mer om undersökningen.
Tack till dig som tyckte till!