Foliering – budskap & copy

Vi använder i huvudsak två olika budskap på folieringar i fönster:

  • Rak information, d v s specifika budskap om vad som händer på insidan av fönstret eller konkreta möjligheter med lokalen riktat mot möjliga hyresgäster
  • Generella budskap om Stockholmshem.

Vilken typ av budskap som väljs beror framför allt på format och läge.

Copyförslag generellt

  • Rum för dina drömmar – hyr lokal av oss på Stockholmshem
  • Rum för drömmar – hyr lokal av oss på Stockholmshem
  • Få fart på dina drömmar – hyr lokal av oss på Stockholmshem

Copyförslag drömmar

  • Typ av verksamhet: cykelbutik eller ramaffär;
    Två hjul, ram och kullager eller kul design i ramar – vad vill du öppna här?
  • Typ av verksamhet: café eller designbyrå;
    Het espresso och croissant eller kaffekoppsmönster och typsnitt
    – vad vill du öppna här?
  • Typ av verksamhet: blomsterbutik eller glasskiosk;
    Gröna växter eller röd jordgubbsglass – vad vill du öppna här?
  • Typ av verksamhet: Kläder eller mäklarkontor;
    Tröjor och skor eller ett mäklarkontor – vad vill du öppna här?
  • Typ av verksamhet: bokhandel eller fruktaffär;
    Kunskapens äpplen eller solmogen mango – vad vill du öppna här?
  • Typ av verksamhet: Second hand eller tidningsbutik;
    Återanvänt eller koll på vad som hänt – vad vill du öppna här?