Erfaren verksamhetsutvecklare till Stockholmshem

Mikaela Pamsjö utanför huvudkontoret på Hornsgatan 128

Stockholmshem är ett av landets största allmännyttiga bostadsbolag och arbetar aktivt för att förbättra kundupplevelsen och nå ökad effektivitet. Nu har Mikaela Pamsjö rekryterats som verksamhetsutvecklare och ska arbeta med processledning och förbättringsarbete.

Mikaela Pamsjö har lång erfarenhet av verksamhetsutveckling och projektledning, de senaste åren på bostadsbolaget Sollentunahem. Dessförinnan arbetade Mikaela med affärsutveckling på Schneider Electric.

– Vi arbetar för att ständigt utveckla både förvaltningen av våra bostäder och erbjudanden till våra hyresgäster, säger Per Forsling, chef Boende & Lokaler stab på Stockholmshem. Mikaelas erfarenhet av processledning och verksamhetsutveckling är precis det som behövs för att kunna ge bästa möjliga resultat för våra hyresgäster.

– Jag hoppas och tror att jag med mina erfarenheter av fastighetsbranschen och processarbete kommer att bidra positivt till Stockholmshems utveckling, säger Mikaela Pamsjö. För mig kommer ett nytt bolag att innebära nya utmaningar och många nya möten, det ser jag fram emot.

Mikaela Pamsjö tillträdde sin tjänst som verksamhetsutvecklare på Stockholmshem den 5 februari.